نیایشنیایش، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

دختر گلم نیایش

بدون عنوان

1392/9/20 15:35
نویسنده : مامان نیایش
212 بازدید
اشتراک گذاری

نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

تولد آسمانیت مبارک

                                                   

                                                   

 

برای تولددخترم


 دخترم دو ساله که تو اومدی
که منو به خنده مهمونم کنی
که غمو از دل من برونی و
مرهمم باشی و درمونم کنی

توبهار عمرمنی عزیز من
واسه پائیز دلم تو چاره ای
شب و روزش دیگه فرقی نداره
تو تموم لحظه هام ستاره ای

وقتی بیرون می زنم از خونه مون
تویی که همیشه دنبال منی
می رم و دلم کنارت می مونه
دخترم امید هر سال منی

دخترم الهی صد ساله بشی
منم و خدا و این یه خواهشم
که تو باشی پیش چشمام تا ابد
دخترم، عزیز من ، نیایشم
 نیایشم تولدت مبارک ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
3 دی 92 16:39
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک
مامان نیایش
پاسخ
مرسی خاله جون